Ketik

Friday, December 30, 2011

Citer tu beh sangat

Adoi...dah lama tak tengok citer melayu beh berkualiti..ni baru abis tengok episod akhir, terlambat sari dari orang kat Mesia, ye..sebab dpt tgok kat youtube jer..boleh plak nak nanges tengok ending dia..:,(

Patut lah, semalam kat fb dan twitter ramai yang tensi..

Semalam kat twitter Tentang Dhia trending WW 5th place...amboi fenomena lah tu kan....Bagus2, tahniah, jgan hadap sinetron yang ntahapa2 lagi..hiks2x

Paling suka watak Melly, gila best lakonan mek ntot tu...time jadi jahat, gila2.. sngt ri-el. Second watak Dhia, kalo nangis sedih sampai akak ikut sedey dan nanges sama hihi..

Hmmm...drama kehidupan..begitulah adanye...



No comments: