Ketik

Thursday, December 20, 2012

Gambar Konferensi

Yehaahi....am now in Langkawi. Baru balik dari makan malam dan island discovery. Discovery sb kami sesat OTW balik dr dinner di pantai Chenang. Mata ngantuk tp saya gigih update blog :p

Today kami selesai 2nd day of the MSPPC conference, dan semua kami juga dah selamat deliver speech memasing..kami 4 bersaudara dr same division. Tak mampu nak nulis banyak2 saya upload gambaq jer la no..


Kami sdg menerima sijil penyertaan....camna gambar saya overtiming pun tatau la, my friend yang shoot


Gambar tgh present cuma ada saya ngan sorang kawan jerk..1 takde gambar sb sy sdg ber"duty" as chairperson for her session dan sorang lg poster lupo plak nak shoot.


Madam chairperson dan aksi2 nya...hoho, dapat token of appreciation you..sila jeles sbnya...
saya dapat sekotak ferrero rocher 30 jibik hehe..mahai no cekelat nim. Walaupun org kata cekelat n brg2 kat sini worth to buy sb duty free, but saya still rasa mahal...harga corelle berlipat kali ganda dgn harga sets corelle yang dah saya punya imported from oz. Tapi tefal dan vision mmg comparable lebih murah kat sini dr oz, boleh lah beli kalo ada bajet lebih.


Ni ferrero rocher saya, jemput makan. :)....



No comments: