Ketik

Saturday, January 22, 2011

KARAWALEEE.....

Andainya kau punya hati…
Sesungguhnya baik buruk aku
Kurang lebihnya aku
Lemah kuatnya aku
Tawa dan tangis aku….
Suka dan duka aku
Bukan lagi hakmu
Untuk peduli aku..

Adanya dirimu tidak aku pinta
Pergi mu jua bukan ku pohon
Andai kau mampir di sini saban waktu
Mengintai kabar aku
Bukannya aku yang persembahkan kisahku
Untuk tatapan dan nilaianmu…
Dan aku tidak selemah yang kau andal

Apa musabab inisiatif mu
Atas rasa ingatan, dendam atau apa saja
Yang tidak mampu ku ekspresikan dari mindaku
Atau terluahkan oleh lidah mu..
Tidak kan pernah ku rayu lagi
Segala penjelasan mu
Tidak kan pernah ku perahkan upaya ku jua
Untuk menggali segala rahsia rasa dari mu…

Senyum ku akan sentiasa terukir
(Jangan kau cemburu)
Walau saat senang bahkan duka aku
Walau saat ini sendu ku berlagu
Kerana yang ada di jiwa ku
Hanya redha Ilahi..
Perjuanganku mengejar Cinta-Nya
Dia yang selamanya bersamaku....

Luahkanlah apa saja..
Aku biarkan terlukis di sini
Cerminan rasa hati mu
Tanpa perlu aku bahasi
Kerana itu dan andai itu lah mau mu
Bahkan hakikat jua tidak membenarkan segalanya
Sketsa itu juga sudah sedekad berlalu
Aku di sini tetap teguh berdiri
Meniti atas landasan harian ku
Terima kasih saja atas kesudian mu
Menjengah aku walau di balik tabir
Asal saja kau berbahagia dengan cara mu itu
Terserah diri mu….

1 comment:

N.C.H said...

yeahhh dats CH gal!!