Ketik

Sunday, January 23, 2011

Fobia banjir QLD

Easha yang cumelll selalu tersenyum...

Astaqfirullahalazim!!! Malam tadi tetiba mimpi budak kicik cumel ni kena hanyut tsunami lumpur ngan mamanya yang konon2 cuba nak menarik tangan mak longnya yang sedang terkapai2...sudahnya budak kicik ini ngan mamanya tengelam timbul dibawa arus lumpur pekat, dan mak longnya terselamat....maka teriak menangis tersedu sedan lah mak cik nih...dramatik dan horror tul mimpi yang cam real tuh...huhuu sedey giles...sebelum tersedar dan suara sedu sedan masih tergiang2 di telinga..

So pepagi sms mama dia...alhamdulillah mereka sihat walafiat tader musibah pun..hai mak cik windu Easha gamaknya :p Dengarnya Easha dah pandai cakap...Muaachhs3x!!!

2 comments:

Hanis Azla said...

aduh, tak bestnya bila dpt mimpi yg mengerikan mcm tu kan.. terbawak sampai kat luar mimpi jadinya.. Alhamdulillah, itu cuma mainan tidur..
Comelnya Easha tu.. sweet sgt mukanya.. mmg patutlah makciknya yg jauh tu terindu2.. sampai terbawa2 dalam mimpi..

Maya said...

iya kak...mmg tak best langsung

ehe tu anak buah sy yg ntah ke berapa dah..dah banyak anak buah sebenarnya