Ketik

Thursday, January 03, 2013

2013 dah


Dinner malam ni

Selamat tahun baru 2013..nanti takdek tarikh 13.13.13 tau, so takdek la org kawen berangka 6 taun ni. Jangan risau tarikh 1.3.13 adaa..Taun baru saya buat apa? Saya buat tak tau...hihi. Saya kemas rumah sb dah sebulan barang berkepuk2 kabinet baru siap..pastu satni saya transform jadi italian. Makan pizza delivery na..dasar pemalas sungguh. Takde makna buat kabinet dapur, dapur dah cantik tapi malas masak hummph!

Sinki saya belum siap, upah org mahal sangat RM250 saya tanak bazir duit. Pasang plumbing tu plus extend kepala paip nanti saya boleh buat sendiri, kos barang cuma RM38 jah. Sb susah nak basuh utensil, pinggan mangkuk piuk belanga kena usung ke bilik mandi, so saya malas masak cuma beli haks!

So, as usual anything special for new year? Saya takdek apa2 melainkan nak chop laki kaya hensem hahaha..tak sedor diri. Saya harap taun ni dan taun2 kedepan penghidupan kita semua lebih baik dari taun semalam. Rezeki bertambah, kerjaya lebih kukuh, hubungan dgn org2 makin mesra, kasih sayang bertambah, umur jadi lebih berkat, be easy going, be positive, enjoy life to the fullest, berat badan turun, lebih sihat dan semua yang baiklah. Makanya dah penuh dah planner untuk kalendar 2013..fuh! Cepat sungguh masa berlalu, setaun rasa macam sebulan jerk. Itulah tanda berkatnya hidup, In syaa Allah.



2 comments:

W. Hidney said...

abang tak kaya, tapi handsome tu ada la sikit *tetiba abang*

Maya said...

ya darling i know u kacak dan gagah perkasa bak superman