Ketik

Monday, September 17, 2012

Farewell Party

Yeahaa...Sebenarnya Khamis lepas juga kami ada seminar dan sy menyampaikan seminar terakhir saya di sini. Waktu tengahari kami ada party...farewell party yang di-organised oleh advisor saya Daryl Joyce khusus untuk diri ku hihi...terasa diri ku begitu berharga muahahahaa.



Ehem! Nilah boyfriend saya Andrew...Andrew yang kacak dan gagah perkasa itu. Sedang memotong pizza yang dimasaknya sendiri. Yes! Dia sangat hensem, baik, bijak dan lemah lembut (sopan! bukan lembut auww tu). Ya! Saya sangat suka lelaki yang lelaki tetapi punya ciri2 mithali yang bukan saja romantik tapi pandai masak, rajin tolong isteri basuh baju, pandai urus anak sama naik ngan isteri etc2..... aih sukati lah cita2 katanya, amiiiiiinnn....hahaha... X-student Daryl, dulu dia lecturer kat Arizona, pastu balik OZ tanah tumpah darahnya..eh saya pernah cerita pasal Andrew sedikit masa dulu.


Neway...ni cuma sebahagian dari ahli group kami..ramai yang baru2, yang lain2 kebanyakkanya sudah graduated.

No comments: