Ketik

Wednesday, May 23, 2012

Bencana alam yang dicipta manusia: dari sudut sains

Saya ingin berkongsi satu ilmu yang sgt menarik hari ini. Tentang HAARP. Apa tu? Its an HF Active Auroral Research Program. Teknologi yang dibangun pada dasarnya BAGI manipulasi cuaca dan iklim untuk kepentingan yang baik. TETAPI...lately ia telah dibangun sebagai military weapon. No more senjata biologi, no more anthrax dan no more terrorism. Sedarkah kita banyak bencana alam dan malapetaka dunia kebelakangan ini seperti tsunami Japan 2011, tornados, hailstorm dan massive earthquake adalah hasil eksperimentasi2 HAARP.

Banyak orang dimomok kan dengan UFO apabila terdapat kesan corak2 aneh dil ladang. Kita juga percaya kiamat telah dekat, akibat banyaknya bencana alam ini. Tak nafikan kiamat kian dekat..tapi bukan sahaja fenomena alam petanda utamanya, tapi fenemona behaviour manusia yang semakin pincang juga..tak nak ulas isu ni di sini.

Berbalik pada topik HAARP. Sejauh mana kebenarannya? Tsunami Japan was believed triggered by Rusia to cut down their world trade enemy. Tak percaya? Sila tengok video ni..ini bukan teori  iluminati atau konspirasi atau cerita politik Malaysia :)



Untuk ilmu yang lebih lanjut sila baca Web ni

Sangat menarik untuk dikongsi dan didalami bersama. Betapa musuh bila2 masa saja boleh memusnahkan negara yang menjadi pesaingnya..dalam masa kurang 10 minit satu benua besar boleh lenyap! Sememangnya kemusnahan dunia ini ditangan manusia itu sendiri.

Australia juga punya beberapa stesen HAARP, termasuk di Jindale, QLD..I wonder if weird clouds that I've seen few times on the sky here is a product of HAARP?

No comments: