Ketik

Wednesday, April 11, 2012

I hate you......

Tetiba saat ini BP saya dah agak naik..2 minggu tunggu elaun masuk tak masuk2 lagi :(...ni sudah lewat hampir 3 minggu, ingat sb cuti easter ke, sebab tgu surat kelulusan extension ka apa ka?? Tapi sampai la ni belum masuk???? Dalam akaun cuma ada ~ $ 7 jerk :,( so skang saya dah hilang ke-cool-an nya.

Sangat kejam mereka iteww...cemana nak bayar sewa? nak bayar upah proof-read? Dah malu beb sebab lewat lebih 2 minggu...nak mamam lagi uhuks!

Kalo transfer gaji caj RM10 + AU10 beb...so total hampir RM50! So, kalau emergency pakai kad kredit jerk la, currency semasa..tapi cemana nak bayar sewa dan upah tu??? bukan leh pakai kad kredit...huwaaaaaaa!!!!

Setakat $1300 sebulan jerk pown....saya nak kuar kerja cari duit lebih tak buleh, kerja PhD saya bertimbun2...I hate you dem moron!! heemmm sapa la nak hate pun tatau. Berkali2 dah email dorang, call tadak sapa angkat!

Bersabarlah hati :/

Saya tadak mood nak kerja...

No comments: