Ketik

Saturday, February 04, 2012

Hidup adalah kembara dan tentang keputusan

Assalamualaikum pembuka kalam,

Semalam akak sakit so tak dapat datang berkerja...tapi diganti dengan hari ni Sabtu. Sebabnya terlampau khusyuk wat kerja tak bergerak dari kerusi meja dan komputer semata2 nak siapkan kerja tu. Sudah menjadi kebiasaan, sebab kalau tangguh2 sok lusa dah lupa. Maklumlah dah tua..hiiii. Hasilnya jatuh sakit, bersidai di katil je sepanjang hari..maklumlah dah tua...sekali lagi :p

Dah tua pun takper, masih boleh layan situs di bawah ni, kenapa tak boleh kan? Sedang mencari katanya..hihihi

http://www.uptomu.net/2012/01/berani-mencintai-berani-menikah.html

Al-kisah, 17 hb ni patutnya final review thesis...tapi nampaknya terpaksa postpone barang 2 minggu. Belum ready writing belum sempurna. Plus adik kakak mau datang seminggu bermula senin ni, nak kena entertain juga. Menjemput ibu tercinta misinya...

Hmmm...sebenarnya belum sihat betul nih, tapi perjuangan harus diteruskan..

Till then

Wassalam..

No comments: