Ketik

Friday, April 22, 2011

Aku generasi lama?

Ada satu benda yang memoningkan kepala den saat ini. Dok serve PS2 kat ebay nih. Compare price yang auction, yang baru sebagainya. Sebenarnya bukan takat harga yang memeningkan aku. Ada lagi yang menambah extreem kan lagi tahap kepeningan nih. Dek kerana anak buah yang berumur 8 tahun tu dok mintak kat makciknya neh, makanya terpaksa aku study menatang alah apa PS2 neh????? Pantang online "makcik dah beli PS2?" huaaaaaa...

Hahahaha..poning2x. Ada banyak gak game lain yang advance kat pasaran cam Wii dan Xbox. Pun aku tak berapa nak reti. Kata kawan, Wii games dia sesuai tuk anak2, Xbox plak untuk orang dewasa. Huuuu...makcik tak tau ler. Berejam gak lah aku dok study benda tuh. Buang masa pun ada gaks.

Bayangkan aku gen X, tapi banyak advance teknology yang aku dah ketinggalan banyak. nasib lah oi...kalu aku ada anak seniri lagi jenuh agaknya aku nak melayan segala gadjet dan games2 nih. Tak kira games paknya lagi. Tak kering poket, kurang2nya mati akal aku nak kena study apa kebendalahnya semua tu...hahahhaa..

1 comment:

syahirahlahmi said...

wah..untungnya kecik2 dah dapat ps2..skrg dah ps3..susah dah lah nak cari ps2...especially kat aussie nih..=)