Ketik

Thursday, March 03, 2011

Bau mayat

Korang tau camana bau mayat? Aku pun tatau...hihi

Tapi semalam aku mimpi, bad dream again! Humm penat dah badan aku tak cukup tidur sejak dua menjak neh.

Dalam mimpi aku tu, somebody closed to me meninggal..sebenarnya arwah dah meninggal lama dah kira2 15 tahun yang lalu. Wajahnya cerah bercahaya. Malangnya mayat tak dikebumikan cepat coz konon tunggu anak2 jauh dekat datang terlebih dahulu.

Entah apa sebab, 2 orang yang agak nakal dan suka menyakat arwah semasa hidupnya tak tahan so mereka cuba mengeluarkan mayat dari rumah. Nak kebumikan lah ceritanya. Tapi kat area rumah jer...haish! Misteri sungguh.

Then krn tak dapat dikebumikan mereka mau bakar mayat arwah..astaqfirullahalazim..aku menangis2 merayu supaya jangan buat lagu tu. Aku tatap wajah arwah lagi..tenang walaupun jelas kerut2 di mukanya.

Tetiba bau busuk mayat maha pahit menyumbat rongga nasal aku (aku yakin bukan bau berak dari toilet sebelah bilik), hahaha... saihs! Opps

Dalam aku dok tahan bau busuk hapak pahit hingga membantutkan daya telanan liquid dalam rongga2 nasal dan tekak. Tekak aku kering jadinya.

Tetiba aku tersedar..tengok jam, pukul 3.27am dowh

Huumm aku tatau ler pejadi ngan aku minggu neh. Asyik mimpi buruk. Apa makna mimpi tu pun aku tatau

Badan mmg penat mengira diameter dan luas area vessels, tak cukup tidor plaks uhuks! Sok mau buat presentation lagi :(

No comments: